Raptor, абсолютният Ranger

Сензационният нов Ford Ranger Raptor е най-здравият и функционален Ranger. Разработен от Ford Performance за истински офроуд ентусиасти, той комбинира високоскоростни характеристики с уверени, надеждни работни характеристики. Ranger Raptor се захранва от новия 2,0 л Ford EcoBlue BI-TURBO дизелов двигател. Осигурявайки 213 к.с. (157 kW) и мощните 500 Nm въртящ момент, той захранва системата за задвижване на четирите колела на Raptor с новата 10-степенна автоматична скоростна кутия, за да се гарантира, че винаги е на правилната скорост във всеки момент.Създадена да издържа на безкомпромисни офроуд събития, за неговата уникална, подсилена рамка на шаси е използвана много здрава, ниско легирана стомана за издържане на ударите, нанесени от най-бруталната среда. Създаденото за гонки офроуд окачване FOX Pro е проектирано за справяне с безпощаден терен при високи скорости, изглаждайки подскоците и браздите, осигурявайки ви пълен контрол и комфорт.

Поемете контрол

Управлението на новия Ranger Raptor ви позволява пълен контрол. Никога преди няма да сте се чувствали толкова ангажирани, в пълен контрол. Всеки аспект на интериора посочва мощна комбинация на спортен модел и най-голям комфорт. Предните спортни седалки са специално проектирани за поддръжка при офроуд шофиране с високи скорости с технически велур за подобрено сцепление. Ексклузивни сини шевове и кожени детайли можете да намерите навсякъде. Дори воланът с перфорирана кожа е специално проектиран с маркер в центъра и логото Raptor, като разполага и с превключващи пера от магнезий в спортен стил за отмяна на ръчния избор на скорост. Raptor разполага и с новата система за управление според терена с избираеми режими на управление, които позволяват да оптимизирате неговото функциониране за всякакъв вид терен и условия на шофиране. От сега нататък ще гледате на всеки път и всяко пътуване от изцяло нова перспектива.

ДНК-то на Ford Performance присъства в целия интериор, който предоставя майсторска изработка, хармонични цветове и издръжливи материали за шофиране от магистрали до големи надморски височини. Седалките със странични подпори са проектирани специално за стабилност при високоскоростно офроуд шофиране с двойно по-твърда възглавница за пълен комфорт и материали с велурен ефект за по-добро сцепление. Сините шевове и кожените акценти присъстват навсякъде. Перата за бърза смяна на предавките в състезателен стил са леснодостъпни от мултифункционалния волан с перфорирана кожена тапицерия и Raptor лого. Разположен върху него маркер подпомага водачите да следят позицията му при офроуд шофиране.  

Впечатляващ по форма и функция

Наличен в цветове Performance Blue, Colorado Red, Absolute Black и Conquer Grey с контрастни акценти в цвят Dyno Grey, агресивният дизайн на новия Ranger Raptor е вдъхновен от динамиката и функционалността. Впечатляваща нова предна решетка, вдъхновена от първия в света сериен високоефективен офроуд пикап Ford F150 Raptor, доминира пространството между ксеноновите високоинтензивни предни фарове и монтираната над рамката система на предната броня. Предлагайки издръжливост в пустинна среда, предната броня включва и нови LED фарове за мъгла с функционални въздуховоди, които подобряват въздушния поток около каросерията. Раздутите предни калници са проектирани да предотвратяват щетите от офроуд употребата и позволяват увеличен ход на окачването и по-големи гуми. Страничните степенки са проектирани специално да предотвратяват ударите на отскачащите камъчета по задната част на пикапа и имат отвори за отвеждане на пясъка, калта и снега. Модифицираната задна броня е с вграден теглич с капацитет 2 500 кг. Двете предни куки за теглене могат да поемат товар от 4 500 кг, а двете задни имат капацитет от 3 800 кг.

Настроен за всякакви терени

Ranger Raptor позволява на водачите да избират между шест режима на Системата за управление спрямо терена, за да се справят с разнообразни условия на шофиране, като:

  • Нормален режим – подчертаващ комфорта, икономията на гориво и управляемостта
  • Спортен режим –  подобрени динамични характеристики и емоция при шофиране
  • Режим Трева/Чакъл/Сняг – създаден  за безопасно и уверено шофиране по хлъзгави и неравни офроуд повърхности
  • Режим Кал/Пясък – настройка на реакциите на автомобила за оптимално сцепление  при хлъзгави и нестабилни повърхности като ронещ се пясък и кал
  • Режим Скали – специално за скалист терен с ниска скорост на преодоляване, при който плавната контолируемост е ключова
  • Режим Baja – настройка на реакциите за високоскоростна офроуд динамика, точно от каквато имат нужда пилотите в известното пустинно рали Baja