Изцяло електрическият Ford Mustang Mach-E доставя мощност, стил и свобода за ново поколение!

За първи път от 55 години насам Ford разширява семейството на Mustang, вкарвайки известната емблема в ерата на електричеството с Mustang Mach-E, изцяло нов, изцяло електрически всъдеход, роден от същите идеали за свободен дух, вдъхновили най-продаваното спортно купе в света.

Mustang представлява свобода, прогрес, бързина и нотка на бунт. Сега Mustang е готов да преосмисли тези идеи за мощно електрическо бъдеще, с място за нарастващите нужди на клиентите и множество усъвършенствани актуализации, които продължават да подобряват автомобила.

„По време на първото по рода си автошоу в Детройт Хенри Форд каза, че работи върху нещо, което би ударило като светкавица“, казва Бил Форд, изпълнителен председател на Ford Motor Company. „Това беше Model-T. Днес Ford Motor Company с гордост разкрива автомобил, който отново ще удари като светкавица. Изцяло новият, изцяло електрически, Mustang Mach-E. Бърз е. Забавен е. Носи свобода. За ново поколение собственици на Mustang. "

Когато пристигне в края на 2020 г., Mustang Mach-E ще се предлага, както със стандартни опции за батерии, така и с удължен пробег със задвижване на задните колела или задвижване на всички колела, от мотор с постоянен магнит. Оборудван с батерия с удължен пробег и задвижване на задните колела, Mustang Mach-E има насочен чисто електрически обхват на шофиране до 600 км според WLTP1 . В конфигурацията  на удължен пробег и задвижване на всички колела Mustang Mach-E се прицелва към 337 к.с. (248 кВт) и 565 Нм въртящ момент. 2

Ford също ще предложи и специална Performance версия. Mustang Mach-E GT насочва ускорение от 0 до 100 км/ч за по-малко от 5 секунди, 2 както и приблизително 465 к.с. и 830 Нм въртящ момент. 2

"Mustang Mach-E е едно от най-вълнуващите превозни средства, които Ford е въвеждал някога", заяви Стюарт Роули, президент на Ford Европа. „Този ​​специално създаден електрически автомобил е уникален, но все пак е безпогрешно разпознаваем като Mustang и идва в най-подходящото време за клиентите в Европа.“

Mustang Mach-E предлага три уникални режима на шофиране – Шепот (Whisper), Ангажиран(Engage) и Необуздан (Unbridled) - всеки предлага фино настроена динамика на шофиране, в комплект с отлично сетивно изживяване. Характеристиките включват индивидуално проектирана отзивчивост на автомобила, като по-спортно управление на волана, амбиентно осветление, звуци, настроени за автентично изцяло електрическо изживяване, и динамични групи анимации, които са обвързани с поведението на шофиране.

С Mustang Mach-E дебютира и системата от следващо поколение SYNC®, за комуникация и развлечение. Тя е с елегантен и модерен интерфейс, който използва автоматично обучение за бързо научаване на предпочитанията на водачите и става още по-добра с течение на времето, благодарение на усъвършенстваните свръх-актуализации. 15,5-инчовият екран на SYNC от следващото поколение и изчистеният интерфейс, отхвърлят сложните менюта, улеснявайки достъпа до функции с контроли на докосване, които ще бъдат от полза за всеки собственик на смартфон.

Използвайки новата изцяло електрическа архитектура на Ford, която поставя батериите в пода на автомобила, инженерите и дизайнерите на Ford успяха да създадат превозно средство, което освен, че е Mustang, също така е и с увеличено пространството за пет пасажера и багаж, което е в природата на SUV автомобилите.

В допълнение към външния преден багажник, задният багажник предлага 402 литра пространство. С сгънати задните седалки Mustang Mach-E може да се похвали с 1420 литра пространство - повече от достатъчно място за багаж, къмпинг съоръжения или каквото и да е друго, което може да искате да превозите. 3

И накрая, влизането и стартирането на автомобила е лесно и безпроблемно с технологията „Phone As A Key“ 4, която дебютира във Ford Mustang Mach-E. Използвайки Bluetooth, автомобилът може да открие смартфоните на клиентите, когато наближат, да отключи Mustang Mach-E и да им позволи да започнат да шофират, без да изваждат телефоните си от джобовете си или да използват ключодържател.

Mustang Mach-E ще се предлага както със стандартен (75,7 кВтч литиево-йонна батерия), така и в удължен пробег (батерия с 98,8 кВтч), която има посочен от WLTP обхват на шофиране до 600 км при конфигурация със задно задвижване1.

Тъй като собствениците на електрически превозни средства правят 80 на сто от зареждането си у дома, Ford предлага решение за зареждане с Ford Wallbox, осигуряващо до пет пъти по-голяма мощност на зареждане от стандартна домашна електрическа мрежа - което означава, че клиентите могат да добавят прогнозен среден обхват от 62 км за един час зареждане, при конфигурация на задвижване на задни колела и разширен пробег 5. Кабелът за домашно зареждане, включен в превозното средство, може да добави прогнозен среден обхват от 14 км за един час зареждане.

„Mustang Mach-E е началото на нова ера за Ford и не бихме могли да бъдем по-развълнувани да го представим на нашите клиенти в Европа“, каза Роули. „Това изцяло ново превозно средство представлява много повече от шофиране с нулеви емисии: става въпрос за преживявания без стрес и пълно спокойствие за собствениците на изцяло електрически превозни средства.“

--------------------------------------------

1 Декларираните консумации на гориво / енергия, емисии на CO2 и електрически пробег се измерват в съответствие с техническите изисквания и спецификации на Европейските регламенти (ЕО) 715/2007 и (ЕО) 692/2008, последно изменени. Разходът на гориво и емисиите на CO2 са определени за вариант на превозно средство, а не за един автомобил. Приложената стандартна процедура за изпитване позволява сравнение между различни типове превозни средства и различни производители. В допълнение към икономичната ефективност на автомобила, поведението при шофиране, както и други нетехнически фактори играят роля при определянето на разхода на гориво / енергия на автомобила, емисиите на CO2 и електрическия обхват. CO2 е основният парников газ, отговорен за глобалното затопляне.

От 1 септември 2017 г. някои нови превозни средства се одобряват за типово използване на Световната хармонизирана процедура за изпитване на леки превозни средства (WLTP) съгласно (ЕС) 2017/1151, последно изменена, което е нова, по-реалистична процедура за изпитване за измерване на разхода на гориво и CO2 емисии. От 1 септември 2018 г. WLTP започна да заменя новия европейски цикъл на задвижване (NEDC), което е изходящата процедура за тестване. По време на постепенното прекратяване на NEDC консумацията на WLTP гориво и емисиите на CO2 се връщат обратно към NEDC. Ще има известна разлика в предишната икономия на гориво и емисиите, тъй като някои елементи на тестовете са се променили, т.е., една и съща кола може да има различен разход на гориво и емисии на CO2.

2 Основен от изчислението на производителя с помощта на компютърни инженерни симулации. Резултатите ви могат да варират.

3 Товар и товароносимост, ограничени от разпределението на теглото.

4Изисква активиране на функция.

5 Целеви обхват и време за зареждане въз основа на симулации и изчисление на компютърния инженеринг на производителя според цикъла на задвижване на WLTP. Официално хомологираните данни за енергийна ефективност ще бъдат публикувани по-близо до датата на продажба. Скоростта на зареждане намалява, когато батерията достигне пълен капацитет. Отделните резултати могат да варират в зависимост от пиковите времена на зареждане и състоянието на зареждане на батерията. Реалният обхват на автомобила варира в зависимост от условия като външни елементи, поведение на шофиране, поддръжка на автомобила и възраст на литиево-йонната батерия.

6 Време за зареждане въз основа на симулации за компютърно инженерство на производителя. Скоростта на зареждане намалява, когато батерията достигне пълен капацитет. Резултатите ви могат да варират в зависимост от максималното време на зареждане и състоянието на зареждане на батерията.

BANG & OLUFSEN © 2019 и B&O © 2019. BANG & OLUFSEN ™ и B&O ™ са регистрирани търговски марки на Bang & Olufsen Group. Лицензиран от Harman Becker Automotive Systems Manufacturing Kft. Всички права запазени.